Zdrowe i piękne włosy
Dieta

Zmień swoją dietę z naszym przepisem!

Zmień dietę - nasz jadłospis Zmień dietę - nasz jadłospis Zmień dietę - nasz jadłospis Dieta

Wiosna zbliża się wielkimi krokami. Po zimie Twój organizm jest głodny witamin! Daj mu coś dobrego, co odżywi również Twoje włosy.

Wypróbuj nasz jednodniowy jadłospis, opracowany przez Dietetyczkę Katarzynę Bychowską-Koczergo. Jego składniki wspomogą nie tylko włosy, ale i cały organizm:

Śniadanie

Domowa owsianka z płatkami amarantusa, przyrządzona na mleku kokosowym. Z prażonym jabłkiem, cynamonem i migdałami będzie nie tylko pyszna, ale i bardzo zdrowa. Dla osłody możemy dodać łyżeczkę miodu, słodu daktylowego lub melasy trzcinowej.

Drugie śniadanie

Dwa jajka sadzone ze świeżą rzeżuchą i plasterkami rzodkiewki. Do tego sałatka z awokado, pomidorków koktajlowych i garści rukoli.

Lunch/obiad

  • Zupa krem z pora z kiełkami i olejem z pestek dyni.
  • Plastry duszonej na maśle klarowanym marchewki z odrobiną Curry.
  • Kawałek grillowanej ryby, kasza jaglana, duszone liście szpinaku z czosnkiem.

Podwieczorek
Sałatka z gotowanego buraka pokrojonego w plastry z kiszonym ogórkiem – całość posypana natką pietruszki, skropiona oliwą i sosem balsamicznym.

Kolacja

Zupa z ulubionych wiosennych warzyw lub kanapki z ciemnego pieczywa posmarowane pasztetem na bazie pieczonych warzyw.

Autorką jadłospisu jest

Dietetyk Katarzyna Bychowska-Koczergo

www.instytut-lakoci.pl

powrót